Τρόποι Πληρωμής

Πληρωμή μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής Κάρτας

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής μας δέχεται όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard κλπ. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ολοκληρώνονται σε ειδική ιστοσελίδα πληρωμών των συνεργαζόμενων Τραπεζών: ALPHA BANK, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, EUROBANK και είναι απόλυτα ασφαλείς.

Ο πελάτης, μέσω του διαδικτυακού τόπου της επιχείρησής μας http://www.hairbest.gr/, οδηγείται σε ασφαλή ιστοσελίδα της Συνεργαζόμενης Τράπεζας, όπου καταχωρεί τα ακόλουθα στοιχεία: τον αριθμό της κάρτας, τον μήνα και το έτος λήξης ισχύος της,
τον αριθμό εξακρίβωσης της αυθεντικότητας της κάρτας που είναι αποτυπωμένος στον χώρο που προορίζεται για την υπογραφή του κατόχου (CVV/VISA ή CVC/MC).
Ως πελάτης είστε ο μόνος υπεύθυνος για τη σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της κάρτας σας. Η επιχείρησή μας απαγορεύεται να αποθηκεύει, είτε ηλεκτρονικά είτε εγγράφως, στοιχεία που σχετίζονται με τον αριθμό εξακρίβωσης της αυθεντικότητας της κάρτας του κατόχου (CVV/VISA ή CVC/MC). Η Συνεργαζόμενη Τράπεζα ελέγχει τα ανωτέρω στοιχεία της κάρτας και ενημερώνει ηλεκτρονικά, μέσα σε περίπου δέκα (10) δευτερόλεπτα, για την έγκριση ή απόρριψη της συναλλαγής, αποστέλλοντας συγχρόνως και τον μοναδικό κωδικό επιβεβαίωσης της συναλλαγής που αποδίδεται από τη Συνεργαζόμενη Τράπεζα. Με την έγκριση της συναλλαγής, ενημερώνεστε με ανάλογο μήνυμα επιτυχίας και ταυτόχρονα σας αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής σας.

Με αντικαταβολή

Όταν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής, αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας κατά την παράδοση στη τοποθεσία που έχετε δηλώσει, πληρώνοντας το αντίτιμο στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής. Η μέθοδος αντικαταβολής ισχύει ΜΟΝΟ για παραγγελίες εντός Ελλάδος. Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 2€. Τα έξοδα αποστολής είναι 3€ για αγορές έως 35€, ενώ για αγορές από 35€ και άνω, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Αν η αποστολή αφορά σε «Απομακρυσμένες & Δυσπρόσιτες» περιοχές, ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση στα μεταφορικά. Η αντικαταβολή ισχύει για ποσά έως και €499, ενώ βάση του νόμου ν.3842/2010 από 23.12.2016 από 500€ και πάνω θα πρέπει οι συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών-καταναλωτών και επιχειρήσεων (για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών) να γίνονται αποκλειστικά με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής.

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Είναι δυνατή η εξόφληση του ποσού της παραγγελίας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησής μας. Στην αιτιολογία της κατάθεσής σας, θα πρέπει να αναγράφεται είτε ο αριθμός της παραγγελίας, είτε το ονοματεπώνυμό σας, ώστε να γίνει ταυτοποίηση της παραγγελίας σας.

LEADER ΕΠΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΡΑΠΕΖΩΝ:

  1. ALPHA BANK: IBAN: GR 68 0140 5500 5500 0200 2016 778 - ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 550 00 2002 016778
  2. ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: IBAN: GR 24 017250 900055 09 038056 156 - ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 5509 038056 156
  3. EUROBANK: IBAN: GR 350 260 11 20000 790 200 446996 - ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 0026 0112 790200 446996

 

Για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση, παρακαλούμε, αφού κάνετε κατάθεση να μας αποστείλετε το αποδεικτικό πληρωμής μέσω e-mail στο info@hairbest.gr.

Η έκδοση τιμολογίου γίνεται μόνο κατόπιν εξόφλησης μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή χρήσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. 

Σε περίπτωση κατάθεσης του ποσού από άλλη τράπεζα πέραν των συνεργαζόμενων της LEADER ΕΠΕ απαιτείται διάστημα 2-3 ημερών (ανάλογα την Τραπεζική Εταιρεία) μέχρι να εμφανιστεί το ποσό της κατάθεσης.

Η επεξεργασία της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει μόνο μετά την επιβεβαίωση κατάθεσης και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τότε. Εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα διαγράφεται.

Μέσω IRIS

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας και μέσω Τραπεζικής κατάθεσης με την υπηρεσία IRIS. Η υπηρεσία IRIS παρέχεται από τις Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και το Viva Wallet. Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία IRIS, χρειάζεται να έχετε ήδη ενεργοποιημένη την υπηρεσία σε έναν από τους λογαριασμούς σας και να ακολουθήσετε τα προβλεπόμενα βήματα κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας.

Πολιτική Επιστροφών/Ακυρώσεων

α) Η επιχείρησή μας προσφέρει τη δυνατότητα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης/επιστροφής των προϊόντων που αγοράζονται από την ιστοσελίδα της http://www.hairbest.gr/ με αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων, χωρίς να αναφέρει τους λόγους, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις  της παρούσας Πολιτικής.

Το παραπάνω δικαίωμα υφίσταται μόνο σε περίπτωση που το προϊόν ή τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους, άριστη κατάσταση, χωρίς να έχουν τεθεί σε λειτουργία ή να έχουν χρησιμοποιηθεί ή να έχει υποστεί φθορά η συσκευασία ή το προϊόν καθαυτό. Σε περίπτωση που το http://www.hairbest.gr/ διαπιστώσει ότι δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί στον πελάτη την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων. Η διαδικασία της επιστροφής των χρημάτων θα γίνεται πάντα στο ίδιο μέσο που έγινε η συναλλαγή (πληρωμή). Στην περίπτωση της επιστροφής των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη/αγοραστή, η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 14 μέρες και οποιαδήποτε χρέωση από την τράπεζα επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη/αγοραστή. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος ή των προϊόντων προς την έδρα μας επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη/αγοραστή.

Ως ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος νοείται η ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο πρόσωπο, το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του αγαθού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής πίσω στην Επιχείρησή μας του προϊόντος, καθώς ως παραλήπτης η Επιχείρησή μας δεν δύναται να κάνει αναζήτηση του πακέτου σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.

β) Επιστροφή/Αντικατάσταση Προϊόντων (Ελλαττωματικό προϊόν, λάθος στην παραγγελία)

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε).

Η αντικατάσταση γίνεται χωρίς έξοδα του παραλήπτη ή πραγματοποιείται ολική επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που δεν συμφωνείται η αντικατάσταση. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα μας αποστείλετε στο e-mail info@hairbest.gr το αίτημά σας και τον αριθμό παραγγελίας, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς συμφωνήσετε ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.

Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος είναι απαραίτητο η αίτηση επιστροφής - ανταλλαγή να μην υπερβαίνει τις 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης με βάση τα έγραφα παραλαβής και να γίνεται με αποστολή e-mail στο info@hairbest.gr.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται/ανταλλάσσονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς σημάδια φθοράς. Τα προϊόντα πρέπει να έχουν όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή. Επίσης, πρέπει να επιστρέφονται εντός της συσκευασίας τους μαζί με την απόδειξη/τιμολόγιο πώλησης.

Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν ή με οποιοδήποτε άλλο κατόπιν συμφωνίας.

Επισημαίνουμε ότι δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.

Ο καταναλωτής, εάν δεν επιθυμεί την ανταλλαγή του ελαττωματικού προϊόντος με άλλο, διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του σύμφωνα με το νόμο.

Διαδικασία επιστροφής

  1. i. Επικοινωνείτε μαζί μας στο info@hairbest.gr (email)ή στο +30 27410 73490 (τηλέφωνο), για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό απόδειξης αγοράς και τον κωδικό του προϊόντος.
  2. ii. Συσκευάζετε το προϊόν, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

iii. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με την εταιρεία courier που θα σας υποδείξουμε. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν την Επιχείρησή μας.

H Επιχείρησή μας δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών/μελών για οποιοδήποτε ελάττωμα, το οποίο δεν υπήρχε κατά τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή που η διαπίστωσή του δεν ήταν εφικτή με βάση το υφιστάμενο επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων κατά το ως άνω χρονικό σημείο, καθώς και για οποιαδήποτε πρόκληση ζημίας από τη χρήση του προϊόντος που οφείλεται σε πράξη ή παράλειψη του ιδίου του χρήστη/συνδρομητή ή τρίτου. Η Επιχείρησή μας δεν ευθύνεται επίσης για την μη έγκαιρη εκτέλεση της παραγγελίας σε περιπτώσεις συνδρομής γεγονότων ανωτέρας βίας. Σε περίπτωση έλλειψης άμεσης διαθεσιμότητας ορισμένων προϊόντων, δεν ευθύνεται η Επιχείρηση για την μη πραγματοποίηση της συναλλαγής.

H Επιχείρησή μας δεν ευθύνεται για τη μη εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων, στο μέτρο που η αδυναμία εκπλήρωσης οφείλεται σε περιστατικά ανωτέρας βίας (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρονται π.χ. απρόοπτα καιρικά φαινόμενα, σφοδρές καιρικές συνθήκες, πράξεις ή παραλείψεις οργάνων, δημοσίων φορέων και υπηρεσιών του Κράτους, κ.ο.κ.).

Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται ανωτέρω.

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται στην έδρα της επιχείρησή μας στην Αρχαία Κόρινθο (θέση «Ποτάμι», Τ.Κ. 20007).

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την επιχείρησή μας, εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «LEADER ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και τον διακριτικό τίτλο «LEADER ΕΠΕ», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@hairbest.gr και στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών του e-shop: +30 27410 73490.